Циљеви:
Циљ COST акције је троструки. Први циљ је поделити прве резултате финансираних међународних истраживачких пројеката о феномену нових радних простора, као што су Coworking Spaces и Maker Spaces, како би се: (1) идентификовале типологије (таксономија) таквих нових места за рад, и (2) открила њихова просторна дистрибуција и објасниле шеме лоцирања.
Друго, упоређивањем и ширењем првих резултата ових међународних истраживачких активности, ова Акција има за циљ идентификовање, мерење и процену (директних и индиректних) ефеката ових нових радних простора (Атлас) како би се разумело да ли и како се развијају; са или без помоћи јавних субвенција и мера планирања: (а) регионална конкурентност, економски учинак и истрајност; (б) предузетнички миље; (ц) стварање знања у регионалном иновационом систему, задржавање интелектуалаца и креативног слоја друштва; (д) социјална инклузија и просторна регенерација периферних подручја.
Трећи циљ је прикупљање, дискусија и развијање смерница за наменско планирање (Tool Box) за подстицање позитивних ефеката нових радних простора кроз промовисање усаглашености и сарадње са локалним, регионалним и / или националним јавним управама / заинтересованим странама, као и да се покушају ублажити њихови негативни ефекти на окружење (тј. недостатак паркинга, бука или повећање цене закупа земљишта).